Vandaag hebben we een behoorlijke mijlpaal bereikt; onze driehonderdste klantbeoordeling van onze producten! Driehonderd klantbeoordelingen, dat is een respectabel aantal, helemaal als u zich bedenkt dat slechts een klein aantal klanten een review schrijft. 

Het bereiken van dit aantal is niet zonder slag of stoot gegaan. In eerste instantie lieten we elke recensie zonder er verder naar om te kijken toe. Dit ging goed, totdat we als donderslag bij heldere hemel getroffen werden door 80 reviews op dezelfde dag. Dat was wel érg ongebruikelijk, en dat klopte. Het bleek te gaan om een "bot", een computer, die websites afspeurt naar invoervelden om zo links naar hun eigen pagina te kunnen plaatsen. Nadat we deze "reviews" hadden opgeschoond, kregen we er vaker last van. Redelijk gebruikelijk, zo bleek. Daarom besloten we voortaan de reviews eerst goed te keuren, alvorens ze te plaatsen. Zo hielden we in elk geval de site schoon van spam. Maar dat was niet de enige recensie die ons kopzorgen bezorgde. Wat bijvoorbeeld te doen met een review die valselijk beweerde dat onze écht lederen hoesjes kunstleer zouden zijn. Deze heeft ons wel de nodige kopzorgen bezorgd. We willen u geen enkele échte recensie onthouden, ook de slechte niet. Maar deze bevat valse informatie, geen contactinformatie om met de reviewer contact op te nemen en is verreweg de slechtste review die we ooit over dit hoesje hebben mogen ontvangen. Maar hij klópt gewoon niet; deze hoesjes zijn van echt leer, en goed leer ook! In eerste instantie besloten we desondanks hem onverkort te plaatsen, maar na het grote aantal vragen over het hoesje dat daarop volgde besloten we de review te wijzigen met onze toelichting erbij.

Hoewel deze review ons is bijgebleven als een lastige, heeft hij ook laten zien hoe groot het zelfreinigend vermogen van het internet is. Andere klanten ontkrachtten de geruchten snel, en reviews waaruit bleek dat het hoesje wel degelijk van echt leer is volgden al spoedig. En precies dáárom houden wij zo van internet, en de community die het internet maakt. Maar dat was niet de enige review die ons kopzorgen bezorgde.

Wat dacht u van deze; overal één ster omdat het hoesje gestolen is. Hoe vervelend we dit ook vinden, waren we sterk van mening dat het feit dat het hoesje gestolen is, niet een éénsterrecensie rechtvaardigt. Desonanks besloten we wederom de recensie onverkort te plaatsen, en wederom bleek al snel de kracht van het zelfreinigend vermogen van het internet.

Hoewel we hier nu ingaan op de twee slechtste reviews die we hebben mogen meemaken, kunnen we gelukkig concluderen dat verreweg de meeste klantreviews positief tot zeer positief zijn. En daar zijn we trots op! We hebben het al eerder gezegd, en zeggen het gewoon nog een keer; uw feedback houdt ons scherp! Daarom accepteren we uw reviews, en daarom hebben we recentelijk ook de mogelijkheid toegevoegd om onze service te beoordelen. We nodigen u dan ook van harte uit om onze hoesjes te reviewen.

Helaas hebben we minder "externe" reviews, dan "interne" reviews. Op het moment van schrijven hebben we qua externe reviews vier duimpjes omhoog op Marktplaats, 13 tienen en één acht als rapportcijfer op Marktplaza.nl en maar liefst tien vijfsterrenbeoordelingen op Trustpilot.nl. Dat lijkt ons een buitengewoon goed rapportcijfer, maar we zouden uw recensie op één van deze site zéér op prijs stellen. Review ons, houdt ons scherp en laat ons weten wat u van onze dienstverling vindt - we werken er dagelijks hard aan om dit op pijl te houden en uw feedback houdt ons scherp!

Rest nog één vraag, wat was die driehonderste recensie? Welnu, dat was ironisch genoeg geen review over een hoesje. Het was de eerste review van onze recentelijk toegevoegde iPhone screen- en backprotector. In totaal een 4,2 van de vijf mogelijke sterren. Een 8,4 als eindcijfer dus, wij zijn tevreden! Vapor, bedankt voor uw review. Al onze andere 299 klanten; hartelijk dank voor het beoordelen van onze hoesjes, producten en onze service. Aan alle klanten die nog geen beoordeling hebben geschreven; vergeet niet dit te doen. Dankzij uw feedback blijven wij u voorzien van de service die u verdient.

Op naar de 500!